Topic: Polski Topic

There are no members reading this topic.

  Posted on January 11, 2011 at 12:35 PM
#1
Erivan, The Raging Tiger of Ninja Arts

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: February 27, 2010
Jest ktoś z kraju nad Wisłą? :)
  Posted on January 11, 2011 at 1:29 PM
#2
Shikamaru14, The Crystal Wolf of the Winter

Contribution: 0 (0 + 0)
Joined: March 3, 2010
Ja jestem
Całkiem fajnie się gra, o wiele lepiej niż w bete
Szkoda tylko że pozmieniali imiona niektórych postaci, bo przyzwyczaiłem się do starych imion.
  Posted on January 11, 2011 at 3:38 PM
#3
Grafpl, Sergeant

Contribution: 28 (26 + 2)
Joined: February 17, 2010
Ta, wszystko spoko i wgl ;p
tylko szkoda że trzeba zdobywac od początku postacie, ehh... ale co tam, mam czas
  Posted on January 11, 2011 at 8:53 PM
#4
Erivan, The Raging Tiger of Ninja Arts

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: February 27, 2010
Taa, odblokowywanie na nowo wszystkich postaci zajmie trochę czasu :P
  Posted on January 11, 2011 at 11:31 PM
#5
l33tm4st3r, The Raging Inferno of the Hebi

Contribution: 12 (12 + 0)
Joined: October 3, 2010
nom, trochę jest do zrobienia, szkoda że sesja się zbliża :P
  Posted on January 12, 2011 at 1:44 AM
#6
kah, Kid

Contribution: 41 (25 + 16)
Joined: January 12, 2011
Yayy polacy unite! haha
Czy mieskacie w polsce czy tlko pochodzicie z polskiej rodziny?
  Posted on January 12, 2011 at 1:36 PM
#7
BumBum, Prisoner

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: June 9, 2010
/jak mi sie nie chce robić tych postaci, miałem all a mam z 3 odblokowane, ale co chce zobaczyć nowe :P
  Posted on January 12, 2011 at 2:03 PM
#8
Shikamaru14, The Crystal Wolf of the Winter

Contribution: 0 (0 + 0)
Joined: March 3, 2010
właśnie, ma ktoś z was już jakąś nową postać? Jestem ciekawy co potrafią
  Posted on January 12, 2011 at 4:30 PM
#9
Grafpl, Sergeant

Contribution: 28 (26 + 2)
Joined: February 17, 2010
@Kah
No wiesz, niektórzy tak a nie którzy tak ;p
Kah, a ty :D ? Pochodzisz z Polski czy masz rodzinę Polską, tylko że w innym kraju mieszkasz ? :P
  Posted on January 13, 2011 at 7:18 PM
#10
Shikamaru14, The Crystal Wolf of the Winter

Contribution: 0 (0 + 0)
Joined: March 3, 2010
Walczyłem z kolesiem który miał kuse Niwe i teraz mam wgląd na jej skile.
Cóż myślę że jest całkiem niezła, dość tanie skile a przy tym leczenie całej drużyny 10HP przez 3 rundy, na dodatek tanie stuny i posion aff.
  Posted on January 14, 2011 at 6:06 PM
#11
Zywyssj4, Medic

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: March 23, 2010
Siemka co tam? Polacy łączmy się !!! XD
  Posted on January 15, 2011 at 6:54 AM
#12
Erivan, The Raging Tiger of Ninja Arts

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: February 27, 2010
Zywyssj4 wrote:

Siemka co tam? Polacy łączmy się !!! XD

Może stworzymy jakiś wspólny klan! Polish Top Team
  Posted on January 15, 2011 at 9:23 AM
#13
Shikamaru14, The Crystal Wolf of the Winter

Contribution: 0 (0 + 0)
Joined: March 3, 2010
Może stworzymy jakiś wspólny klan! Polish Top Team

Jestem za !
  Posted on January 15, 2011 at 8:27 PM
#14
Zywyssj4, Medic

Contribution: 1 (1 + 0)
Joined: March 23, 2010
Ja też a możecie mi powiedzieć oco kaman z misja na zdobycie niiro Juna plz
  Posted on January 16, 2011 at 4:55 PM
#15
Ishida96, The Chasing Mercenary

Contribution: 36 (35 + 1)
Joined: March 25, 2010
fajnie że nie jestem sam:tongue