Topic: hellp pll need some help

There are no members reading this topic.

Posted on November 30, 2011 at 12:51 PM
Scimitaro, The Masterful Defender of the Phoenix Queen

Contribution: 505 (443 + 62)
I konw idk french but can sm1 translate these for me pls:

Friendship

For us friendship means that we can be in good terms with people that we know and care about, we help them without asking something in exchange and they help us in the same way. Me and my friend Gyuri: we are buddies, we help each other sometimes without asking something in exchange, sometimes in our interest and sometimes I help him for my own interest or vice-versa.
In our class there are multiple forms of friendship: Group (small churches) : means that we are in terms of agreement just with our group but we stay along the others as well. Simple: we stay with others and talk about different things but we are not that close. Strong friendships: some of us are friends since the were young or care very
What I think Friendship is:
~Sympathy and empathy
~Honesty
~To be able to go to each other for emotional support
~Enjoyment of being with each other
~Being able to trust each other
~To be who you really are with out worrying what the other person thinks.
A favorite quote of mine:
"Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather is one of those things that give value to survival."
- C. S. Lewis
  Posted on November 30, 2011 at 1:21 PM
Tsugaga, The Untouchable VIP of the Shogunate

Contribution: 3,683 (3,261 + 422)
What? Why post this at all? Why post this in french section? Why post in french section if you don't know french? And why did you post this...
Qoute:

What I think Friendship is:
~Sympathy and empathy
~Honesty
~To be able to go to each other for emotional support
~Enjoyment of being with each other
~Being able to trust each other
~To be who you really are with out worrying what the other person thinks.
A favorite quote of mine:
"Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather is one of those things that give value to survival."
- C. S. Lewis

That's just what Losen said in topic 9632

Traduit

Amitié

Pour nous, l'amitié signifie que nous pouvons être en bons termes avec les gens que nous connaissons et se soucient. Nous les aidons sans demander quelque chose en échange et ils nous aident de la même manière. Moi et mon ami sont Gyuri copains. Nous aidons les uns les autres, parfois sans demander quelque chose en échange, parfois dans notre intérêt, et parfois je l'aide pour mon propre intérêt, ou vice-versa.

Dans notre classe il ya de multiples formes de l'amitié. Groupe (petites églises): signifie que nous sommes en termes d'un accord juste avec notre groupe, mais nous restons ainsi que les autres aussi. C'est simple: nous restons avec les autres et parler de choses différentes, mais nous ne sommes pas si près. Des amitiés fortes: certains d'entre nous sont des amis depuis l'étaient jeunes ou des soins très peu parler.
LosenFlowers wrote:

Ce que je pense amitié est la suivante:
Sympathy ~ et l'empathie
~ honnêteté
~ Pour être en mesure d'aller les uns aux autres pour un soutien affectif
Plaisir ~ d'être les uns avec les autres
~ Être capable de se faire mutuellement confiance
~ Pour être qui vous êtes vraiment à s'inquiéter de ce que les l'autre personne pense.

Une de mes citations préférées:
«L'amitié est inutile, comme la philosophie, comme l'art ... Il n'a aucune valeur de survie; est plutôt une de ces choses qui donnent de la valeur à la survie."
- C. S. Lewis

Posted on November 30, 2011 at 1:23 PM
Scimitaro, The Masterful Defender of the Phoenix Queen

Contribution: 505 (443 + 62)
Tsugaga wrote:

What? Why post this at all? Why post this in french section? Why post in french section if you don't know french? And why did you post this...

(...)

That's just what Loosen said in topic 9632

k I post it in french sections cuz I nedd IT TRANSLATED IN FRENCH and I need that post for the project and I will apologieze to losen